KLUBOVÉ ZÁKONY

silnice

NA SILNICI:

  • v žádném případě se nenecháme vyhecovat a nesoutěžíme s jinými auty
  • sledujeme neustále zpětné zrcátka a rychlejší auta anebo motorky pouštíme tak, že jim včas uhneme vpravo
  • jezdíme svižně a sportovně pouze na místech kde to jde a ne v obcích a podobně
  • nikdy se nepředvádíme u kolemjdoucích
ferrari_track

NA OKRUHU

  • v žádném případě se nenecháme vyhecovat a nesoutěžíme s jinými auty
  • sledujeme neustále zpětné zrcátka a rychlejší auta pouštíme tak, že jim včas uhneme na stranu a to zároveň signalizujeme blinkry. Traťový komisaři v tomto případě signalizují toto upozornění modrou vlajkou
  • vždy před nájezdem na okruh zkontrolujeme stav oleje a tlak v pneumatikách. Tlak v pneumatikách by se měl mírně upustit před nájezdem na okruh anebo po 2-3 kolech zastavit na pit-lane a upustit tlak. Po několika málo kolech na okruhu stoupne tlak v pneumatikách o 0,5 baru
  • po celou dobu sledujeme co signalizují traťový komisaři vlajkami
    VLAJKOVÁ SIGNALIZACE
  • vždy chladíme 1-2 kola brzdy a motor než sjedeme na pit lane
  • vždy brzdíme krátce a intenzivně. Brzdy takto trpí mnohem méně. Důležitá je dobra brzdová kapalina s vyšším varným bodem, než ty které se dávají do sériových aut
  • neustále kontrolujeme teplotu oleje při jízdě (v autech které mají takový ukazatel)
  • při jízdě na okruhu máme vždy sportovní boty, helmu a rukavice
  • nenecháváme v kufru anebo někde jinde v autě volně jakékoliv předměty
  • po pit lane a na parkovišti v areálu okruhu jezdíme velmi pomalu