ZAKLADATEL KLUBU

Zakladatel Klubu sportovních aut, Seizis Nikolaos

Narozen 31.03.1976. Do svých 18ti let žil a studoval Managment v Řecku.

nikolaos seizis

Povolání: podnikatel

Velký milovník sportovní jízdy a sportovních aut. Od malička ho fascinovalo vše kolem rychlých kol.

Dosavadní jezdecké zkušenosti:

  • Mezinárodní okruhová licence FIA.
  • V roce 2003,4 a 5 absolvoval dvoudenní kurz sportovní jízdy „RS Challenge“ v Hockenheimu od sportovní divize Audi, Quattro GmbH.
  • V roce 2005 absolvoval týdenní kurz sportovní jízdy od „Red racing school“ přímo ve sportovní divizi Ferrari v Marranelu. Kurz probíhal na závodních okruzích Fiorano a Varano se závodními vozy Ferrari F360 Challenge a Alfa Romeo 147 CUP.
  • Mnoho dalších jedno a dvoudenních profesionálních kurzu.

Nutno podotknout, že na silnici už má najeto zhruba ¾ miliónu km bez jediné, ani nejmenší nehody. Na závodních okruzích už má najeto několik tisíc km a také bez jediné, ani té nejmenší nehody. „Jezdím sice rychle ale vždy s velkou rezervou“, říká Nikolaos Seizis.

Dosavadní největší motoristické zkušenosti na místě spolujezdce:

  • V roce 2005 měl to štěstí a jako jeden z mála měl možnost svézt se ve Fioranu ve Ferrari F1, modelový rok „05“ s testovacím jezdcem Lucca Badoer.
  • V roce 2004 se svezl na místě spolujezdce na Automotodromu v Brně v Mercedes-Benz DTM spolu s Jarkem Janišem.
  • V roce 2006 se svezl na místě spolujezdce na Nordschleife v Porsche 996 GT2, v úpravě EDO Competition, kteří drží rekord na tomto okruhu s tímto upraveným vozem a na silničních pneu, 7:19!!!…

Oblíbená sportovní auta:
„Je jich strašně moc ale tady jsou ta nejdůležitější. Porsche 996 GT1 „street version“, Porsche Carrera GT, Aston Martin V8 Vantage, Porsche 997 GT3, Mitsubishi EVO 9, BMW M3 CSL, Lotus Exige, Ferrari 360 Stradale, Porsche 997 GT2, Pagani Zonda F, Mercedes Benz CLK DTM, Lamborghini Murcielago LP640, Ferrari F430 spider, Corvette Z06, Audi R8 a další… A samozřejmě nesmím zapomenout na Porsche 996 GT3 RS a Audi RS4“

nikolaos-seizis2


ROZHOVOR:

Jak to, že nejezdíte závody?
„Závodění mě samozřejmě hodně lákalo a láká. Motorsport je ale nesmírně drahá záležitost a alternativa právě byla dát dohromady skupinku lidí, kteří jsou na stejné vlně jako já a jezdit si jen tak, pro radost.“

Jaké jsou vaše plány s Klubem sportovních aut a čeho byste chtěl docílit?
„Plány s KSA jsou opravdu velké. Každopádně pomalu, ale jistě se v České a Slovenské republice tvoří 2 skupiny majitelů sportovních aut.

Na straně jedné člen KSA. Opravdový motoristický nadšenec a milovník sportovních aut, který se neustále snaží zlepšovat jako jezdec. Je rád, když se může sejít s dalšími lidmi, kteří jsou na stejné vlně a hodiny si o tomto tématu povídá a má přitom takový výraz jako malé dítě, které zrovna vybaluje dárky pod vánočním stromečkem. Vyspělý řidič, který se na silnici nenechá od nikoho vyprovokovat k pouličním závodům anebo jakékoliv soutěži.

Na straně druhé majitel nějakého sportovního auta, který není člen KSA. Člověk, který nemá potřebu na sobě jezdecky pracovat. Nemá potřebu se scházet se a popovídat si s lidmi, kteří jsou na stejné vlně. Využívá potenciál svého sportovního auta nejvíc tak na 50%. Má nejraději když je hezké počasí a může své vyleštěné auto vytáhnout nejlépe na místo, kde bude mít velkou diváckou pozornost a v momentě kdy ji má, tak sešlápne plyn na podlahu a očekává, že ho teď všichni obdivují jak to bezvadně zvládnul a vystřelil se svým sportovním autem vpřed.“

Jak jste doposud spokojen s vývojem klubu?
„Jsem nesmírně spokojen, protože to pro mě bylo neskonale časově náročné. Poslední 3 roky jsem tomu věnoval všechno a nyní je to na správné cestě. Klub začíná být uznáván jak v Čechách a na Slovensku ale i v Evropě. Je to správná věc, kterou čím dál tím víc lidí oceňuje. Dokonce i importéři anebo dealeři všech sportovních automobilových značek, začali s klubem oficiálně pracovat. Prodejce, který předává nějaké sportovní auto zákazníkovy, ho automaticky upozorní na to, že by měl přinejmenším absolvovat nějaký kurz sportovní jízdy s KSA. Na straně druhé se na nás obrací lidé, kteří si koupili nějaké sportovní auto, takto „Koupil jsem si sportovní auto značky …. a velmi rád bych se ho naučil ovládat. Můžu se k Vám přidat?…“. Každý majitel sportovního auta si myslí, že umí jezdit a že jeho auto ovládá. Velký omyl! I jezdec, který už má něco najeto a k tomu má i nadání od přírody, nevyužívá ani polovinu potenciálu jeho auta. Během jedné jediné sezóny u nás nový člen zjistí jak obrovský krok udělal a potom se cítí za volantem jeho auta mnohem jistější a dovolí si mnohem víc.“

A co vize klubu?
„No vize klubu je víceméně jasná. Chtěl bych, aby průměrný člen KSA byl na tom jezdecky tak dobře, že budeme uznávaný klub jak ze strany veřejnosti tak i policistů. Ze strany veřejnosti myslím to, že když nějaký člověk uvidí nálepku pod SPZ „ČLEN KLUBU SPORTOVNÍCH AUT“ tak bude automaticky vědět, že v tom autě nesedí jen tak ledajaký člověk ale opravdový řidič na vysoké úrovni. Ze strany policistů potom myslím to, že když nějakého člena zastaví kvůli tomu, že jel o nějaký ten km navíc, mohli by přivřít jedno oko, protože budou vědět, že když ukáže klubovou kartu, je to řidič na opravdové úrovni a těch pár km navíc bylo pořád mnohem bezpečnější než u průměrného řidiče.
Slogan klubu říká „Záruka dobrého, rychlého a vyspělého řidiče, který dokonale ovládá své sportovní auto“. Tento slogan má každý člen zvýrazněný i na své klubové kartě…